donderdag 13 december 2012

Elfje week 1

Hoe is de eerste week schrijvend bezinnen je bevallen?

7 opmerkingen:

  1. Bezinnen
    ruimte maken
    terug te blikken
    herkauwen en verteren wat
    was

    BeantwoordenVerwijderen
  2. bezinnen
    ruimte creƫren
    afdalen in jezelf
    lichaam en ziel ervaren
    bezinnen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. verandering
    beweging moeilijk
    noodzakelijk en dynamisch
    wat brengt het mij
    verandering

    BeantwoordenVerwijderen
  4. verleden
    en toekomst
    komen allebei samen
    in mijn handelen van
    nu

    BeantwoordenVerwijderen
  5. schrijven
    gevoelens verkennen
    steeds weer dichter
    naar mijn eigen kern
    schrijven

    BeantwoordenVerwijderen
  6. schrijven
    in stilte
    alleen voor mij
    niemand die ik dien
    rust

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Bezinnen
    Ruimte maken
    In het nu
    Verleden en toekomst samen
    Leven

    BeantwoordenVerwijderen